lördag 1 september 2012

Baktävling!

Höstens höjdpunkt!?
För att pigga upp i regnrusket så drar jag nu igång en tävling som kommer pågå i drygt en månad. Tävlingen går ut på att ni skickar in förslag på något jag ska baka som har ett tema, inriktning eller representerar något t.ex. en tårta i regnbågens färger, raw-food muffins eller en kaka som representerar höst i Sverige. Dessa bidrag ska skickas till min mail helenanilsson333@gmail.com senast kl.23:59 den 12 september.

Därefter väljer jag de tre bidrag som jag tycker verkar mest spännande, skapar ett recept utifrån det och den 21 september lägger jag ut bakkreationerna med recept och bild och tema på bloggen. De som ligger bakom förslaget är de som har chansen att ta hem priset som ni ser på bilden. Det är två paket muffinsformar och ett paket bullformar från Kalasform som ligger i potten. När jag har lagt ut recepten får besökarna rösta i en undersökningsruta i sidspalten av bloggen. Jag räknar sedan ihop hur många röster och views varje recept har fått och utser utifrån det vem som är vinnaren den 5 oktober när Helena´s matresa fyller 1 år!



1 kommentar:

  1. Jag är inte med men har tipsat i min tävlingsstipsarblogg

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/09/11/formar-129/

    SvaraRadera